{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودم اصلا....

خودم اصلا....
دیدگاه ها (۲۱۴)

....

همین

کامنت

چطوله...

اقا اصلا من قهرم فقط خودم باید به خودم پیام بدم؟ 🗿😂

اصلا اشاره به خودم نداره🫠✨️🎀🫠✨️

همینجوری داشتم نگاه میکردم یهو دیدم عه تاحالا اوسیمو معرفی ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط