{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بــارانــی مــورب

بــارانــی مــورب

در نیــمروزی آفتــابــی…

هیــچ اتفــاقی نیــفتــاده اســت

تنــها تــو رفتــه ای...

امــا مــن

قســم مــی خــورم کــه ایــن بــاران

بــارانــی معــمولی نیســت....

حتمــا جــایــی دور

دریــایــی را بــه بــاد داده انــد…
دیدگاه ها (۴)

سلام صبح همگی بخیر.....جواب سلام واجبه ها

زندگی در کنار کسی دلنشین است که همیشه باهات رو راست باشه... ...

دعــــای بـــاران چــــرا ؟ دعــــای عشـــــــق بــخـــوان ...

تقدیم به شما

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط