{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که با توعاشقانه هاییست...

که با توعاشقانه هاییست...
که هنوز نگفته ام
دیدگاه ها (۱)

#باتو زیباترم

صداکن مراصِدایِ تو خوب است

بافتنی دیگ جوابگو نیست بغل باید پوشید😍

حق گفته !!! نگفته ؟؟؟!!!

حرف های نگفته‌ام را نوشتم...؛😮‍💨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط