{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش کسی

کاش کسی
پاییز را سر و ته میکرد !
برگ ها به درخت
میچسبیدند ، تو به من
دیدگاه ها (۱)

#والپیپر #پاییز

اے ڪاشیڪی بیایدڪه وقت رفتننرود ....!!#سید_علی_صالحی#کاشـــــ...

بهار

هيچوقت به‌خاطر از دست دادن هیچ‌ چیزی تو زندگی غصه نخور چون ؛...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط