{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب چیزی که گذشت غم نخور...به انچه پس از ان آمد لبخند بزن..

ب چیزی که گذشت غم نخور...به انچه پس از ان آمد لبخند بزن...
دیدگاه ها (۲)

بدون شرح......

خخخخ

بهتر میتوانی شکر گذار باشی...

هرگز...

انها و انچه زیر خاک است و از ان اوست🌸💥

غم نخور ...

لبخند بزن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط