{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ازتمام دوستانی که این ندت بنده راتحمل کردندودرکنارشم به ب

ازتمام دوستانی که این ندت بنده راتحمل کردندودرکنارشم به بنده لطق داشتندوبنده راشرمنده کردندسپاس گذاری میکنم وبایک خداحافظی خوشحالشان میکنم امیدوارم که پیروزوپاینده باشید.خدانگهدار.
دیدگاه ها (۱۰)

بچه هابی شوخی حقیقتابگید

بچه هاپالتو که خودم دوختم آماده شد

ایناچه طورند؟

نظرتونادرمورداین دستبندبدیدمیخوام بدم واسم بسازند

⏝︶ׅ︶‌⏝ꕤ ᴬᴳᵁˢᵀ ꕤ⏝︶ׅ︶‌⏝۠ ࣭ ࣪ ۪ ࣪ ︶︶ ✧ ︶︶ ࣭ ۠ㅤ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط