{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش گریه هام تموم شه:)))

کاش گریه هام تموم شه:)))
💔چرا من احساس شرمندگی دارم؟! 🦳💔
دیدگاه ها (۱)

توییت نامجونی:)) گفته ارمی بهترینه😃✨

هپی توی وور س گفته ارمی عاشقتم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭خدا ازت نگذره گرمی😭...

زرت😏🔥

توییت big reidترجمه : با ارسال عشق به ارمی BTS ، من میدونم ک...

کاش فقط تموم شه...

فقط کاش تموم بشه همه درد هام

کاش امتحانام تموم شه رو داستانم کار کنم😮‍💨🥲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط