{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی هست !؟؟

کسی هست !؟؟
دیدگاه ها (۱۰۹)

فوتبال رباتی .... خییلی خوشگله ...... البته من علاقم به کارت...

ایونجونگ منماااا

کجایی ❗ دقیقا کجایی ❗

شاید ساعت یک ونیم .. دو اومدم فوتبال رباتی رو دیدم میام

#افشاگری علیه #وفاق و مسؤولین سازشکار ذلت پذیر. #مذاکره #مرگ...

سجاد

🔸کار جالب هوش مصنوعیمختارنامه 1405

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط