{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه همون لحضه که میخندی واسم یدنیا قشنگتر میشوی⛓️

همیشه همون لحضه که میخندی واسم یدنیا قشنگتر میشوی⛓️
دیدگاه ها (۰)

اما بدون تاریکی، ما هرگز ستاره هارا نخواهیم دید....

عاشق شب ، ترسان از تاریکی ....

من همون لحضه کودکشی میکنم

همیشه تلاش کنید اگر شکست خوردی هم تلاش کنید مطمئن باشید که پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط