{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد بده نصف شبو بشینی گریه کنی و هیج..

چقد بده نصف شبو بشینی گریه کنی و هیج..
کسی نباشه که پشتت باشه یا ... هی خدا
دیدگاه ها (۷)

سلام صبح همگی بخیر مرسی از لایکاتون روز همگی خوش و بی غم

ولی باز هیج فرشته ای حق نداره گریه کنه باشه؟مخصوصا فرشته های...

چقد آدم باید بی عقل باشه خدا😩

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط