{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ایرانیها در راه خدا

ما ایرانیها در راه خدا
جنگ طلب ایم
و
نه از جنگ میترسیم و نه از آن فرار میکنیم
دیدگاه ها (۰)

جنگ آریننگ خیر

زن، زندگی، اسلامی

نگاهت به دور دستها باشد

همیشه با حیا باش

- نه از موشک میترسیم ن جنگ نه خمپاره ...

امریکائیها از جنگ طلبی خسته هستن

صلح طلب ولی جنگ بلد.......#تلاش #سختی #موفقیت #اانگیزه #جنگ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط