وقتی بچه بودم می گفتم چرا پیرها
وقتی بچه بودم می گفتم چرا پیرها
ساکت یجا نشستن ولی الان
خودم این کارو دوست دارم
ساکت یجا نشستن ولی الان
خودم این کارو دوست دارم
- ۵.۵k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط