{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🍒🌱هرجا پِیَت رفته بودم دلتنگ برگشته بودم

🍒🌱هرجا پِیَت رفته بودم دلتنگ برگشته بودم
آشفته و خسته انگار،ازجنگ برگشته بودم🍒🌱
دیدگاه ها (۰)

🌱🍒بعد از تو پنجره که رابطه ای بودسخت زنده و روشن.میانِ ما و ...

🍒🌱گر به صد منزل فراق افتد میان ما و دوستهمچنانش در میان جان ...

#گیلان_من#لوبیا_پلو

🍒🌱دیده از دیدار خوبان برگرفتن مشکل است🍒🌱

دلتنگ ورژن بی احساس خودم بودمخوشحالم که برگشته:)

موزیک ویدیو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط