{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از ویسگون میرم بیرون چون حوصلم سر رفته میبینم چیز دیگه نی

از ویسگون میرم بیرون چون حوصلم سر رفته میبینم چیز دیگه نیست باز میایم همین تو🚬ایران باما چه کرد
دیدگاه ها (۸)

😂🤺

بله😂🚬

پایان امروز

مرا تنها بگذارید💅🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط