آدم دوست داره گاهی غرق بشه
آدم دوست داره گاهی غرق بشه
غرق شدن همیشه درآب نیست
توقصه نیست...توخیال نیست
آدم دوست داره گاهی تویه آغوش غرق شه!
غرق شدن همیشه درآب نیست
توقصه نیست...توخیال نیست
آدم دوست داره گاهی تویه آغوش غرق شه!
- ۲.۷k
- ۰۴ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط