{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم حرف زدنم با آجیم خخخ واقعا خواهر به ما میگن

اینم حرف زدنم با آجیم خخخ واقعا خواهر به ما میگن
دیدگاه ها (۱۵)

خخخخخخخ

کامننت کامنت کامنتتتتتتتتتتت

اینم ادامش

اینم از حرف زدن ما..خخخ عاشق آهنگشم

من ترجیح میدم حرف بزنم اگه به مغزم فشار نیاره من. حرف زدنم ...

واقعا ادیت زدنم خوب نیست،ولی خب. بازم ادیت زدم. 😞😞😞

وضعیت شخماتیکه التبه نه داداش دارم نه خواهر ولی چون میدوم دخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط