{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والا من کسیو ندارم باهاش شیپ بشم گذاشتم شما کپی کنید 😂

والا من کسیو ندارم باهاش شیپ بشم گذاشتم شما کپی کنید 😂
دیدگاه ها (۳)

سلام😑😁من شاید چند وقت نباشم چون مامانم تمام برنامه هام رو حذ...

فردا پارت میدم اما با کلی تغییر اماده شید 😂

تو گوگل زدم عکس از دازای واسه پروفایل نتیجه همینقدر سم 😂

به نظرتون پارت بدم یا نه 😅😅

من درحال حرف زدن با چت جی پی تی چون کسیو ندارم که باهاش حرف ...

کسیو ندارم که درکم کنه .،.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط