{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گفتم: -از همه چی- خسته‌ام...

گفتم: -از همه چی- خسته‌ام...
گفتی: لاتَقنطوا مِن رَحمَة الله.
.::از رحمت خداوند ناامید نشوید.(زمر/۵۳)::.

❤ ️ @mohajabeha_fereshtan
دیدگاه ها (۱)

خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود💚

#رهبر_فقط_سید_علی💚

گفتم: دیگه خسته شدم...نمی‌تونم...کم آوردم...‌+گفت "لا تُقنِط...

منتخب کوتاه امروز از ....... و همانا خداوند مهربان است

علامه سید علی قاضی:این فقر من در اثر شوخی است که روزی در باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط