{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی آدم‌های صبور هیچوقت هیچ چیزی رو فراموش نمی‌کنن، زخمار

ولی آدم‌های صبور هیچوقت هیچ چیزی رو فراموش نمی‌کنن، زخمارو می‌شمارن،حرفارو مرور می‌کنن و همچنان لبخند می‌زنن، یه روز که صبوری دیگه جواب نداد، با همون لبخند تو یه چشم بهم زدن برای همیشه فراموشت می‌کنن. انگار که هیچوقت تو زندگیشون نبودی آدم‌های صبور تا یه جایی میگن فدای سرت.
دیدگاه ها (۶)

....https://harfeto.timefriend.net/16480285914178شاید یکمی د...

🥲😂

🥲👩‍🦯

ثابت شده++

مرگ ساده=ارامش ابدی

آقای "" بازرگان "" یه حرف قشنگی زدناونم اینکه بعد 50 سال بعض...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط