یه چی بگم
یه چی بگم
دلیل اخمش اینه که با ایلین یعنی ابجیم دعوا کرده بود رستمی هم بزور اوردش عکس بگیره😐😐
دلیل اخمش اینه که با ایلین یعنی ابجیم دعوا کرده بود رستمی هم بزور اوردش عکس بگیره😐😐
- ۱.۴k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط