{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هرچند که از دوری و غم لبریزم

هرچند که از دوری و غم لبریزم
اما غم خود را به دلم میریزم
زاری زدم و زخم خودم را بستم
چون قالی مرفو شده ی تبریزم

#الهه_رضایی
دیدگاه ها (۱)

تو را "دوست دارم"همانگونه که آفتاب، قبله صبح را...#حمید_رها

"هرچی تو بگی،هرچی تو بخوای"جمله ی بی ادعایست کهجورِ هزاران د...

عاشقانه

*نام فیک:«دیـداریــی عجیب»(پارت:۳)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~سر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط