{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست دارم اینو براشون بفرستم😺

دوست دارم اینو براشون بفرستم😺
اولین باره تو این سبک اینجوری میکشم چطور شده؟
البته لیندا رو با اون شخصیتش کشیدم چون هرکاری کردم نتونستم قیافه اصلیشو قشنگ درارم🫠
دیدگاه ها (۱۰)

اینم علی.....

رولمممولی خدایی خیلی دوسش دارم خیلی کیوتهههه

انقلاب.....

نقاشی جدیدم ایمی رو کشیدمممم😁😁😁😁ولی حاجی باورم نمیشه انقدر خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط