نمیدونم چرا هرچی زور میزنم از بقیه ی گروه های کیپاپ خوشم
نمیدونم چرا هرچی زور میزنم از بقیه ی گروه های کیپاپ خوشم بیاد نمیشه!!!!!!!! نه که اونا بد باشناااا....نه!!! به دل من نمیشینن!!!!!هی اونارو با بی تی اس مقایسه میکنم میبینم اونا خیلی سر ترن!!!!!!!!!