{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

shere kon...

shere kon...
دیدگاه ها (۲)

چشات چرا‌ اینجوریه؟معتادم...به چی؟بی خوابی!!!

شیطان پرست شدم از وقتی خدایم را درخیابان بادیگری دیدم...

mage na?

inam bar kocholo ha wis..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط