{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بابا اب نداد.

بابا اب نداد.
بابانان نداد.
اصلابابانبود.اگرهم بود نه ابی نه نانی
#مشکلات#فقر
دیدگاه ها (۴)

....

....

خخخخ خداییش حرفش بسیارقانع کننده ست

خداییش هفت هشت بارزیاده ولی پنج باروهستم:)

ابی و صورتی کنار هم>>>>>(بابا کپشنم نمیاد چه کنم)

گیفت بابونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط