{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.

توی‌کربلا‌باسه‌نفروداع‌نشد
اولیش‌حضرت‌عباس‌بود‌
چون‌قراربودبرن‌آب‌بیارن‌وبرگردن‌
دومیش‌حضرت‌علی‌اصغربود
چون‌بحرگرفتن‌اندکی‌آب‌به‌میدان‌بردنش‌
سومیش‌حضرت‌عبدالله‌بن‌حسن‌بود
چون‌از‌دست‌عمه‌سادات‌گریختن‌و‌وارد‌‌
گودال‌شدن‌و‌سپرسیدالشهداشدن🚶🏾‍♂💔

.




#کربلا_ایران







{اسرا_دختر ایرانـ🇮🇷✨💪🏻}
دیدگاه ها (۰)

قرارنبود‌آفت‌به‌باغ‌ما‌بزند...پسر‌بزرگ‌نکردم‌که‌دست‌و‌پا‌بزن...

خالد بن محمد آل نهیان، امروز با رئیس جمهور درباره توافق حرف ...

#نه_به_صلح_تحمیلی {اسرا_دختر ایرانـ✨🇮🇷💪🏻}

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط