{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیقی دستشوگذاشت روی شونه رفیقش وازش پرسید:توقویتری یا من

رفیقی دستشوگذاشت روی شونه رفیقش وازش پرسید:توقویتری یا من؟ رفیق گفت:من، رفیق بادلی گرفته دستشواز شونه رفیقش برداشت ودو قدم دورتررفت وبازپرسید:توقویتری یامن؟ اوگفت:تو،رفیقش گفت:چرانظرت عوض شد؟جواب داد:وقتی دستت روشونه ام بودحس میکردم دنیاپشتمه.سلامتی همه رفیقاااااا
دیدگاه ها (۵)

ناموسا خخخخخخخخخخخخخخخخخ البته من 3 اسفند تولدمه

عیدتون مبارک عشقولیا

وقتی بابا شدم نمیزارم کسی بهش بگه تو

مگه نه حق نداره کسی الکی با دل آدم بازی کنه :(((

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط