{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هم عاشقتم ،

هم عاشقتم ،
هم ازت متنفرم ،
میانگین که بگیری ، می بینی برام مهم نیستی !
دیدگاه ها (۱)

خدایا !یا خیلی برگردون عقب ،یا بزن بره جلو ...اینجای زندگی خ...

افتاده باش !اما نه از دماغ فیل !!!

35

34

بیبی دیدی دیگه برام مهم نیستی؟...

دیگه برام مهم نیستی و نمیشی...

وقتی دیدی ازت ناراحت شدم بدون برام مهم نبودی کسی که برام مهم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط