{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها اگه این بره منم میرما گفته باشم

بچه ها اگه این بره منم میرما گفته باشم

نه تنها این هرکدومتون که میشناسم و دوستون دارم فکر رفتن به سرتون بزنه منم میرم
دیدگاه ها (۶)

حق تا ابدددد

بچه ها من داریم از اینجا میرم خیلی خوش گذشت دوستون دارم خدان...

بچه ها این روزا زیاد لایک نمیکنید اگه لایک نکنید منم از ویسگ...

اگه امی رفته و شدو میخواد برهمنم میرم!😭😭😭🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط