{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اونجایی که حافظه ندارم آرت بکشم...از همینجا یلدا و کری

از اونجایی که حافظه ندارم آرت بکشم...از همینجا یلدا و کریسمس‌تون رو تبریک می‌گویم 🌲🎅❄🍉🤶(این ننه سرماست) *استیکر انار که پیدا نکردم
دیدگاه ها (۵)

مرسییی 🥺💖

حق نبود؟ 😂

دروووود 😃🙌خب آمدم بگم ویسگونم پاک شده بود...ولی دوباره نصبش ...

اد استوری کنین ممنون میشم:>#اتحاد_ارتیست_هاقوانین:هیت بی دلی...

عشق پر مشغله : پارت سی و ششم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط