امشب خیلی قلبم به درد اومده.
امشب خیلی قلبم به درد اومده.
خیلی ناراحتم.
دلم گرفت از جنایتی کا اتفاق افتاد
ی نوزاد 18 ماهه ی فلسطینی که تو اتیش سوخت.
اخه چرا ؟
الهی بمیرم براش.
اسمش علی بود.
از خدا میخوام به خانوادش صبر بده.
واقعا نمیتونم حس رو تواین کلمات بیان کنم.
خیلی ناراحتم.
دلم گرفت از جنایتی کا اتفاق افتاد
ی نوزاد 18 ماهه ی فلسطینی که تو اتیش سوخت.
اخه چرا ؟
الهی بمیرم براش.
اسمش علی بود.
از خدا میخوام به خانوادش صبر بده.
واقعا نمیتونم حس رو تواین کلمات بیان کنم.
- ۲.۴k
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط