{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب خیلی قلبم به درد اومده.

امشب خیلی قلبم به درد اومده.
خیلی ناراحتم.
دلم گرفت از جنایتی کا اتفاق افتاد
ی نوزاد 18 ماهه ی فلسطینی که تو اتیش سوخت.
اخه چرا ؟
الهی بمیرم براش.
اسمش علی بود.
از خدا میخوام به خانوادش صبر بده.
واقعا نمیتونم حس رو تواین کلمات بیان کنم.
دیدگاه ها (۲۶)

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌ علَےَ سیدنا مُحمَّــــــــدْ و...

خدا همه ی مریض ها رو شفا بده

بنام خداوندی که داشتن او جبران همه نداشته های من استتنها دو ...

،،؟؟

عشق خون 🍷🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط