{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جررر وای حاجی فارسی نخوندم و پارم حسش نیستتتت

جررر وای حاجی فارسی نخوندم و پارم حسش نیستتتت
دیدگاه ها (۲)

قابل فهم تر شد شما هم این چالش رو برین عشقا🤣🎀

چنتا اسید که دیشب کشیده شده🤣💔

براییی هرکی که این انیمههه رو ندیده متاسفممممممممم شاهکاررر...

فقط میتونم سکوت کنم برات💔🖤

وای جررر

فارسی هیچی نخوندم..... ولی برای حفظ ابرو، داوطلب شدم💀🔪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط