بچه ها ببخشید اینو میگم ولی بازم من خیلی فعالیت نمیکردم ا
بچه ها ببخشید اینو میگم ولی بازم من خیلی فعالیت نمیکردم اما میخوام بگم مامانم گفته تو نباید تو ویسگون پیج داشته باشی اگه ببینم گوشیتو هم تو مدرسه هم تابستون میگیرم پس خداحافظی کردم 😭😭😭
- ۲۹۹
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط