{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخودااااا *~*❤هروقت این میبینم یاد ستا میوفتم😭❤

اوخودااااا *~*❤هروقت این میبینم یاد ستا میوفتم😭❤
دیدگاه ها (۱)

😂😂😂

کویو سااااننننن

لعنتیییی😭😭😭 چه آهنگ قشنگیه...هم صدا هم ریتم هم معنی...همه چی...

پشت صحنه سیب مرده😂😂😂

هروقت ارتوریاس رو میبینم یاد گاتس میوفتم

اردک

بخدا هربار صندلی میبینم یاد جیمین میوفتم😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط