{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه

یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من این همه بی تابه


یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیوونه
یه نامه که خیسه پر از اشک و کسی بازم اونو نمیخونه


یه روز همینجا توی اتاقم یه دفعه داره میره
چیزی نگفتم آخه نخواستم دلشو غصه بگیره


گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمیتونستم جلوی راهشو بگیرم


میترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا


سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمیاد انگار

.

یکسال ازفوت مرتضی پاشایی گذشت..
ولی شعرهاش وصداش جاودانه موند..


اون ی نفر هنوزم هست..❤

شادی روح مرتضی صلوات..
دیدگاه ها (۸)

ﺗﻤﺎﻡ ﺗﺮﺳﻢ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺷﺐ ﺑﺨﻮﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﯿﺎﯾﯽ ﻭ ﻣﻦﻫ...

دیدن عکست تمام سهم من استاز “تو ”آن را هم جیره بندی کرده امت...

Part two....با خوردن اخرین پیک گونه‌هاش سرخ تر شد . چند لحظه...

پسر بد (2)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط