{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلاااااااام بعد چهار روز اومدم اینترنتم تموم شده بود مردم

سلاااااااام بعد چهار روز اومدم اینترنتم تموم شده بود مردم ای چهار روز رو جیییییییییییییییییییییییییییییغ
دیدگاه ها (۳۱)

واقعا ایطوریم ما دیی ها ....

واااااااااقعا خیییلی ...

bts الان دیگه بعد رپ مانستر جی هوپ رو هم تشخیص میدم پیشرفت ک...

bts خخخخخ قیافه رپ مانسترو

يه مدت نیستم چون اینترنتم داره تموم میشه

سلاااااااام 🙋‍♀️ روز بهاریه گرمه رو به تابستونتون بخیر و خنک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط