در ادامه مبحث «ما مقصریم»
در ادامه مبحث «ما مقصریم»
سرمقاله امروز روزنامه هممیهن
در مورد شکست در جنگ رسانه ایه
و خب همونطور که در تصویر مشاهده میکنید صرفا به ضعف های «ما» اشاره شده و اینکه در مقابل یک امپراطوری رسانه ای با عقبه چند صد ساله و میلیاردها دلار و حمایت چندین کشور و ... اشاره ای نشده
پن: البته که حقیقتا غصه بزرگی است که از ظرفیت موجود خودمون هم در این جنگ نابرابر استفاده نمی کنیم
سرمقاله امروز روزنامه هممیهن
در مورد شکست در جنگ رسانه ایه
و خب همونطور که در تصویر مشاهده میکنید صرفا به ضعف های «ما» اشاره شده و اینکه در مقابل یک امپراطوری رسانه ای با عقبه چند صد ساله و میلیاردها دلار و حمایت چندین کشور و ... اشاره ای نشده
پن: البته که حقیقتا غصه بزرگی است که از ظرفیت موجود خودمون هم در این جنگ نابرابر استفاده نمی کنیم
- ۱.۳k
- ۲۹ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط