{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درود

درود
بچه های چنل من یک مشکلی برام پیش
اومده 🥲 فعلا باید از ویسگون برم شاید یک ماه دیگه ببینمتون خیلی دوست داشتم ادامه بدم شاید یکماه دیگه ببینمتون 🤍🤍🙃
دیدگاه ها (۰)

ببخشید یادم رفت بای 🤧🤍💤🕳

.. رما بخش اول..

اون دوستم 😪درود ◌᮫۪۪ ⊹ .ف‍‌ع‍‌ل‍‌ی‍‌ت‍‌ #‌اد.مایکی ش‍‌روع‍‌ ...

وایییییی

ادیت از رومی 🤭😍❤️ادامه رو بخونید و بکش پایین 👇🏻بچه ها تا آخر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط