{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای غصه مرا دار زدی "خسته"نباشی

ای غصه مرا دار زدی "خسته"نباشی
آتش به شب تار زدی "خسته" نباشی

ای غصه دمت گرم که در لحظه شادی
با رگ رگ من تار زدی "خسته" نباشی...

ای غصه عجب زخم زدی بر دل زارم
با شوخی و با خنده زدی "خسته" نباشی
دیدگاه ها (۷)

چه دروغ بزرگیست!!!زمان همه چیز را حل می کند...زمان،فقط موهای...

عاشقانه

دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم.. .

🫀💘... هارا گدسن گلرم‌ جان سنه قورباندی گداخنه دئسن من الرم ج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط