{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممممم :d

سلامممممم :d
هومم بچه ها یه سوالللل!!
دوست دارید براتون سناریو از انیمه بلولاک بزارمم؟؟ (≧∇≦) چونن بعضی وقتا برای خودم سناریو مینویسم گفتم شاید دوست داشتههه باشیددد بزارمم (*´꒳`*)
دیدگاه ها (۰)

مهممم نیسس نفرر بعدیی ʕ; •`ᴥ•´ʔ#پینکی #پونی #تیک_تاک #فان #ص...

ولیی مو های بلند تو اوشی نوکوووویویویو::(^ω^)

البته که من سر قولم هستم خوب برای سناریو که گفته بودم گفتم د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط