{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی کامنت نزاره خره

هر کی کامنت نزاره خره
دیدگاه ها (۲۵)

کیا اینطورین

تصویری از یکی از جوانان ضد آمریکایی در 22 بهمن

آدم باید دلش جوون باشه

😷 😷

اینو واسم کی می خره کامنت بزارههههه

هرکی این پست روببینه و لایک کنه ولی کامنت نزاره منو دوست ندا...

من اردیبهشت هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط