{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از وفتی بیدارشدم تو ویس بودم

از وفتی بیدارشدم تو ویس بودم
الان از گشنگی حلاکم
دیدگاه ها (۰)

حرف بزنیدhttps://harfeto.timefriend.net/16603034585852

زندگی با داداش 4سالم اینجوریه کیا برام اب میارییا میفروشمت پ...

برام سواله چرا ناشناسمو لایک میکنیدجواب نمییدید؟

مجسمه نباشیمو ناشناس را پر کنیم

برا چی خودمو تو ویس معرفی کنم 😡😡😡😡😡😡😡😡😡این صفحه چت منو ددی ا...

حق ترین حرفی ک تا الان تو عمرم شنیده بودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط