{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به قول ارسطو :

به قول ارسطو :
کاش میشد سند بزاریم،،
فکرمون آزاد بشه.
دیدگاه ها (۰)

به اینکه یک دختر ساده ام افتخار میکنم✌😊

الهی آمین 🙏😊💞

What is LOVe ???

کاش میشد گاهی! ...به شخصی مبتلا گشتن"برای یک نفر ماندن"،برای...

کاش میشد سند بزنیم فکرمون آزاد بشه:)💔😅

کاش میشد نت ها وصل بودو ما میتونستیم همه کنسرت ها و بزاریم

به قول ارسطو...#پایتخت #معروف #محسن_تنابنده #ریما_رامین‌_فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط