{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشق شدن خوب ولی اگه پاک بمونه.

عاشق شدن خوب ولی اگه پاک بمونه.
دیدگاه ها (۴)

ازتمام زندگی فقط خاطرهابجامی مونند

این سه ماه که یک عمر برام گذشت پی به خیلی چیزها بردم.

گاهی باید نباشی تابهفمی،، بود ونبودت فرقی نمیکنه

نامرد

ترسم اینه که رو تنت جای نگاهم بمونهیا روی تیشه چشات غبار آهم...

من اگه یکم دیگه نت ملی بمونه:🙏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط