سلام مسئولان محترم ویسگون چرا هر کاری می کنم نمی تونم وار
سلام مسئولان محترم ویسگون چرا هر کاری می کنم نمی تونم وارد گزینه و بخشی از برنامه تون بشم که کاربران گرامی پست هام پسند می کنند ؟!! مدرک ☝️همین پست اگه مشکلی در این مورد پیش اومده لطفا بر طرف کنید چون این جوری متوجه نمیشم چه کسایی پست هام پسند کردند ! ممنون
- ۵۱
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط