{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با خودت دوست باش 👍 😢

با خودت دوست باش 👍 😢
دیدگاه ها (۴)

اوهوم 😄

😊 😊 😊

😍 😍 😍 💚 💙 💛 💋 💋 💋

کودک درونت را دریاب

بی نهایت دوست دارم❤️مراقب خودت باش😘

ڪسۍ ڪه دوست داره..... همیشه نڪَرانته به خاطـــــر همین.....ب...

قدر خودت رو بدون خوشگلم تو با ارزش تر و خاص تر از اونی هستی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط