{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفیق خوب اونیه که تو شادی وغم ..سختی و اسونی کنارت باشع ن

رفیق خوب اونیه که تو شادی وغم ..سختی و اسونی کنارت باشع نه اینکه فقط تو شادی کنارت باشه
دیدگاه ها (۴)

https://daigo.ir/secret/41806341787ناشناسم پر کنید

آره فردا بدون تو شروع شد و من دارم میمیرم از دلتنگی

آره بعد من همتون تنها میشید

بفرمایین دسر میوه

بهترین آدم زندگیت اونیه که وقتی داری از هم میپاشی، کنارت باش...

تو رفیق روزای سختی عزیزترینم ...

برای من “بابا” یعنی پشت و پناه، خصوصا تو روز های سختی بابا ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط