{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوکی بای😅🖐

اوکی بای😅🖐
دیدگاه ها (۱۰)

آدم‌هایی هستندکه "خوبــند"خوب بودن به خوردشانرفته آمده اندکه...

😅😅😅😅

😅😅😅

همه چی عادی شده🤦‍♂️ویروق بزن چیزای عادی دیگه رو ببین

اوکی بای بای🗣

اوکی پس من ویسگون پاک می کنم بای بای

همه آفن منم بای بای🌈کویره ویس بد موقعی برگشتم ویسخب...آره دی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط