{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامممممم به همه اجیی ها من اومدم

سلامممممم به همه اجیی ها من اومدم
البته از دستتون خیلی ناراحتم :(
دیدگاه ها (۱۰)

اینم کلی عکس یهویی از ایون جونگ

اینم تقدیم به کیمیا جونی

خوب دیگه خداحافظ من رفتم به سوی مدرسه باییییییی

اینم یه عکس دیگه وسط عروسییییییییی

ممنون اجیی

گوگولیام چرا فالو نمی کنین فقط می خونین و میرین من از دستتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط