{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عدالت کم،ظلم زیاد،آرزوبزرگ والله اکبر

عدالت کم،ظلم زیاد،آرزوبزرگ والله اکبر
دیدگاه ها (۱۰)

.

!!!

..

بترس ازستم کردن برکسی که به جزخدا یاوری ندارد!

فریاد شبانه الاه و اکبر مردم بحرین از پشت بامها بر علیه ظلم...

الله اکبر الله اکبر الله اکبر✊️🇮🇷 خمینی:این انقلاب می ماند ش...

لبنان!هیس! توافق ترک بر میدارد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط